Powered By Blogger

lalala

Sunday, September 12, 2010

setitis memori

teringat kt MY UNCLE

peristiwa ni berlaku kat upnm..mase inteview lepas spm..aku nak amik engineering  upnm..ujian lari aku siap dpt kelas 1st(xcaye tny budak2 ni),BMI(aku dpt normal--tym 2 x gemok ag)....tp xlepas inteview speaking..sbb aku dah bagi jwapan samseng kat staff tu n buat die gile jap nak pk kuiz aku..waktu part ni............

(jap!!!sory r...aku bodoh ckit english..maklom la UNCLE 'G' lahir je kat paris ..tp petah bm(insan patriotik la kan)..aku translate dlm bm je inteview die ni..kalu aku wat kot bi,kang ade plak Cikgu2 Grammar komen kat bawah ni..)
(semua inteview ni dlm bi tau)

stap=awak mmg minat enginer la ni ye?mmg cite2 awak?

unlce G=aaah..mmg saya minat gile..(dlm bi neh!!jgn pk aku xleh speaking)

stap=bg nama engine n awak hurai ckit pasal scope kerje dia..

unlce G=oh engine adalah satu jurusan yg dimiliki oleh setiap lelaki maskulin ..bla....bla...bla..(aku jawap lancar dlm bi..sbb smlm da practice)

stap=er..dlm family awak ad x yg kerja sebagai engineer?

unlce G=(agak lame aku pk...last2 kluar ayat ni)yes..sure...MY FATHER IN LAW..

2 minit berlalu...

staff=u mean YOUR UNcLE????

unlce G=!@#$%^&*()..yes....^^

aku pasti!aku xpas sbb neh!!kalu x aku da dok kat upnm da!malu!malu aku di buatnye..nk mnyorok xbole sbb bdan besa..

p/s=dah la ngah aku inteview ni,ade plak bau kentut..aku xtau staf mane yg kentut..aku rase sbb bau kentut ni la wat aku tersasur.ni sume sala stap kentot!.haha..

No comments:

Post a Comment