lalala

Thursday, December 9, 2010

o0o gadis

kesah tercipte bile ak di surau RNR kawasan xxxx ..kat surau ni ak berniat iktikaf..sambil tggu rakan ku sdg solat+tido gua kua jap amek oksigen..ush sdap nye oksigen mlm2 sejuk damai kosong palehotak ,palelutot aku..


selang 2 minit gua nmpak ade 2 org awek ni(pergh sorg mcm marsha milan london sorg ag mcm lyana jasmay)..mule2 gua nk tegur..tp gua tahan lagi sbb gua yakin dyorg mesti segan2 dgn gua  nye..

x lame pastu lalu lagi awek tu....dah la dyorg cun melecun der..ditambah plak dgn blushing..dgn cat walk nye dyorg bejaln tesipu2 dpan gue...mane gua tahan der..gue pon dgn slambe badak nye ,,dgn menarik napas (tahan perot),,,sambil wat muke jambu sket..jalan kearah  dyorg..

ehem2
"dik bedue ni sesat jalan ke?"tanye uncle

"a'a lah..kami nk cari pomen la bang kete kami rosak.."sambil menunding jari kearah kete ford ..

'kalau mcm 2biar sy tgok kerete u all dulu bole..'luah si uncle..walopon xreti haprak sal kete tp gua gua tetap pegi

dlm ati gua dah tebayang2 dah sinar mase dpan  dgn gadis2 ni,.cantek!korg kalo jalan sedepe dgn awek tu pon bole bau la perfume dyorg..xslap gue bau christinne dior..yg mahal tu..dah la cun wangi lak tu..cantek!

setelah sampai kat kete dyorg pon borak2 lah dgn gue.beramah mesre..chill2 gak lah lepak dgn dyorg..tym gua wat2 taw repair dyorg lepak dlm kete...mcm bese la cite sal adik bradik moyang monyet cucu cicit..pastu tuka topik lak sal kolej masing2..pastu tym gua nk tuka main topiknye (nk tny dah bepunye ke blom hehehe)

tibe2....

membe gua yg dlm surau td dtg..alamak potong2 line btol!

"hmm bangun pon ko!"dgn suare gentleman nye tegur membe
"hehe memperkenalkan awek gua uhum2!"gua pon tunjuk kat awek cun td..

"ape ko ckp ni??"lantas membe mnyambung.
 ......sejurus membe gua sampai awek2 tadi dgn kete2 skali ilang bersih licin ..gua plak kat  bawah pokok behampiran dgn pagar pemisah antare highway dgn hutan ..(cube korg bayangkan)..
"aik??tadi ade kete ford dgn awek due..ermmmm due org kat sini..halamak ai mane nye awek tu?"lebat si uncle

"F&*K td sini ade ford la sial!gua ..alamak!gua!adesh!!! "sambung si uncle ingin membuktikan kebenaran..

"awek mane nye??kang aku booking ko pnyepak kang!"pekik si membe..

...tra;lllalalalalala dah2 lepas 2 korg je bole pk keadaan gue...gua punye jantong mcm 2 org kate dah mc TERBAEKK~!

p/s sbb 2 la smpai skunk gua seram nk tegur awek..sian gua..

1 comment: