lalala

Saturday, January 29, 2011

Sampah Masyarakat

aku sedih skarang...

tesebut la al kisah my B.F.F. ..atau saintifiknye ' membe baik gua'..satu hari dulu kalo nk kua mane2 je ..gua je lah BFF dy..tgah mlm kul 12 kalo jamban dy nk tepecah gua jugak tlg tmankan(nk membuang najis besar),dala bau stok ikan paus pon bole mampos....nk jlan2 mane2 celah utan simpang mane mesti ajak gua..tym makan??apetah lagi ..menu makan dy pon gua dah hafal...kalau xde sambal belacan perise udang mamat ni kompom xley makan pny,,bagila ciken chop ke lamb chop ke kalo xde sambal belacan tu..dy kate bg "kucing jela mkanan tu"

rambot...masing2 botak..stylo sbb tym 2 kitorg pmalas sikat rambut ..  ,fashion???kitorg ni hepi go lucky g mid valley pon pkai boxer dgn singlet..kalo g makan boxer je baju xpakai..kalo g maen futsal??kasot bola je boxer gan baju xpayoh!kalo g class??lu pk la sdiri der.

nk usha gadis???hahaha ni my fav. sbb kitorg ni penyegan..muke je gengster stok pecah kete..tp hati semut pijak pon bedarah..kalo berdue kebertige ke..selambe je tego gadis no hal..siap tny name ,nombor,name mak tiri..complete biodata..kalo sorg2 hemmmm hampeh!  ..betol..xtipu korg..gua ingt lg tym presentation english..membe gua ni tersasul sket jela..cikgu gua marah sket je pon..dy balik mnangis mcm bapok..gua jugak jd peneman dy..walopon tejatoh saham kehenseman gua..maklom la mamat ni mnangis mcm baru lepas kene rogol la plak...siap sental hingus kat baju gua..tapi xpe gua biase sangat...

pendekkan cite..mamat ni lah BFF gua..segale pahit manis kelat itik sume kitorg share..(tp manis banyak ke gua yg kelat itik tu sume membe ak yg telan)..hehhe.

segalenye berubah sejak sorg gadis pertama dtg dlm hati si dia...fulamak..berubah 360 degree  beb..rambut kalo dulu botak skunk dah mcm dafi AF7..kalo dulu care jalan mcm stphen chow skunk dah ubah mcm TAIO CRUZ..gua bangge sket kat dada ade improvement kat mamat ni..kalo xselamenye la die loser.(kutuk org #1)..tp malangnye gua bukan lagi mamat BFF dy..xde lagi mamat booty call ajak g jamban..xde lagi mamat nk ajak g hutan cari antu tiap2 mlm sabtu..xde lagi mamat nk sental hingus kat baju gua..sunyi je rase nye xde mamat tu..

satu hari gua tersempak membe gua ni dgn sorg gadis(grlfren dy la kot)..gua tego la dy ..tym 2 kat shopg complex peergh!!!mcm artis siot..gua pon dgn muke hingusan,jalan mcm stpehen chow ..pon tego la dyorg(dlm ati gua bangge gile kwn gua da jd artis)
tp dyorg xbalas teguran gua..gua pon g la lagi tapi kalini gua menjerit kaw pnyer!satu shpng cmplex pandng kitorg..gua tarik bahu dy dengan lembut umpama tangan menyapa seorg sahabat ..
tapi malangnye..........................................................


dy balas dgn tolakan kasar..sejurus menderus menolak aku sehingga tesungkur rebah aku ke tangge..

"eeiiiy hape dy ni??helekeh nye???kwan u ke??auww mcm hucing hurap plak"tanye si girlfren membe gua (maaf ek huruf 'S' kat atas kne tuka dgn 'H' sbb awek dy sengaw).
"xtaw i...dala jom grak"tenang jwb membe gua..

gua tekejot dengan sikap kwn gua..tp xpe gua rase gua makin berotot 2 yg dy xcam gua..lalu gua bangun dan sergah kearah bahu mamt tu..

"wey kwn lame gile xnmpak ko?mane ko mghilang .beb!"gua rindu tgkap leleh arr kat lu"selambe je gua tegur

dengan keras dy mendengus..

"wey ko jgn kacau aku bole x??ko ni sape? sape kawan ko???dgn rupe selekeh entah2 anjing pon xsgup kwn dgn ko.skang ni ko angkat kaki ko blah la wey SAMPAH MASYARAKT!!!!.."pekik membe aku..sambil tu awek dy wat muke mcm nk terkam aku plak..gigit muke kang bru taw

sejurus gua dengan hanya berboxer dgn bersinglet dimalukan dikhalayak ramai..satu shopg complex memberi tumpuan kpada gua..tebal beb muke gua dala kat jusco 2 ade awek beriban2 ..tp gua bukan malu dgn awek yg beriban2 gua malu dgn diri gua..

lalu bejalan la seorg stephen chow dengan muke kaver mnangis kua dari shopg cmplex tersebut...sedih beb org buat mcm 2..

inilah kisah cerita seorg insan yg pernah hadir menggelarkan dirinya sebagai sahabat dlm diriku dan sanggup melabelkan diriku sbg SAMPAH MASYARAKAT  sblum pergi..


p/s-sori la ek gua emotional skang so xde post2 yg fun n funky wat smentare waktu sori guys ladies..

3 comments:

  1. ape lagi gori..dala lame xupdate!

    ReplyDelete
  2. ang kalut gori,,chill je bro
    burai kan ade,,wakaka

    ReplyDelete
  3. seorang sahabat tidak terasa menyusahkan sahabatnya. gembira dikongsi, berduka dirasai bersama.

    "kau tanya aku, kenapa aku tidak melepaskanmu
    walau kau mencalarkan hatiku,
    walau diriku kau tinggalkan beribu batu
    jawapannya hanya satu "sebab aku saudaramu!!"
    pastikan keimanan mendahului kata-kataku
    sebelum ia ku lancarkan keluar menyentuhmu,
    semua tentang keimanan: iman, iman, iman"

    ReplyDelete